05.04.2010

Hverdagen sniker seg innpå

Da er siste kveld med påskeferie kommet.
Men synes vel egentlig det skal bli godt å komme i siget igjen.
Var innom jobben i sted og kjente jeg gleder meg til å møte alle mammaene på mor og barn gruppen, og ta fatt på noen andre oppgaver som har ventet litt lenge.

Noen skal vel tilbake på skolebenken også.Jeg savner faktisk litt det å gå på skole.Men er såpass gammel nå at jeg må vel ha utdanna meg ferdig snart. Ikke for det, det er aldri  for sent.

Uansett hva du skal i morgen så håper jeg påsken har vært positiv og innholdsrik.
Vi vet jo at ikke alle har det like bra i ferier.Da tenker jeg spesielt på små barn som bor i hjem med krangel og vold.
Det er vanskelig for både barna og de voksne i slike situasjoner.Men her er det viktig at vi som står rundt og vet, bryr oss nok til å gjøre noe med det.Det er ikke enkelt, langt ifra men vi må prøve.

Ønsker dere en god natt og ha en fin dag i morgen.Jeg starter jobbuken med tidlig tlf .vakt.
Amathea 815 32 005,der treffer du meg i morgen :) om du skulle ha spørsmål rundt uplanlagt graviditet , abort, rettigheter som foreldre osv.

Sov godt store og små

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.