07.04.2010

Adhd foreningen Hedmark trenger DEG

Adhd foreningen i Hedmark har pr.dags dato ingen leder.
Alle aktiviteter er lagt ned foreløbig og det ønsker adhd foreningen å gjøre noe med.



















Jeg har selv to jenter med adhd og ønsker å være med å bidra til at adhd foreningen kan få igang igjen sosiale treff og aktiviteter for barn/ungdom.
Vi bør også ha en foreldregruppe som kan møtes iblant
For min del tror jeg det er godt å møte andre foreldre som vet hva det vil si å ha en person eller flere med adhd i heimen.
Og det gjelder uansett om man er alene om omsorgen eller om man er to.
Men for de som ikke har noen å dele hverdagen med kan det være ekstra godt å møte noen som hører deg, ser deg og forstår hva du snakker om.
Sammen er vi en sterk foreldregruppe som ønsker det beste for våre håpefulle.
Og det skal vi klare også.

Bor i du i nærheten av Hamar?
Kunne du tenke deg å bruke litt av fritiden din på adhd foreningen?
ta kontakt med adhd foreningen sentralt, eller du kan skrive en mail til meg: bentenymoen@hotmail.com

13 april skal jeg i møte med generalsekretæren i adhd foreningen.
Blir spennende å se hva vi kommer frem til.Om jeg kunne ha noen flere navn inntil da hadde det vært fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.