02.04.2012

Klar for Påskeferie


Da er jeg klar for påskeferie.
Det smaker godt å vite at man har fri en hel uke, kunne slappe av og ta dagene som de kommer.


På planen står selvfølgelig litt baking;) og god mat.Har eldsteman hjemme og da har jeg noen å lage mat sammen med da han er like intr i matlaging som jeg er i baking.
Fikk nye former av svigermor i går som må testes  og så må vel jeg og minsten lage noen flere cake pops for det var populært hos alle i heimen nemlig. Og minstemann synes det er stas å få lage noe nytt og godt så da ble det cake pops av skjoladekake, smørkrem og gult sjokoladetrekk i går:) pyntet med fargerikt kakestrøssel:

På en av de siste jobbdagene før ferien ble det laget kyllinger og malt små påskeegg på kontoret:)
Laget disse samen med kvinnegruppen ( jenter/kvinner som bor på Hamar mottak).


Ønsker meg mer sol og mindre vind slik at terasselivet kan nytes for fullt.Hyggelig å kunne pynte opp litt ute og ta kaffen der når man har besøk.Våren er en fin tid når værgudene er snille med oss.
Tegn på nytt og spirende liv over alt og alle som ser frem til sommer.

gleder meg til vi har det slik igjen :)

i dag var det mildt sagt varierende, alt fra knall sol til grått og snø.


Uansett vær blir det nok kako, bakst og kos :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.