10.04.2012

Hverdag og gråvær

Ja da er hverdagen igang igjen.jeg for min del skal jobbe i kveld og sitter nå godt plassert i sofaen og slapper av.Ser på God morgen Norge sammen med eldstesønn som var uheldig å bli syk siste dagen i påskeferien.

Ute minner det ikke om vår nå.Mer om høst synes jeg.Snø og regn,på skolen laget ungene snømenn.Så de koser seg de :)

Er støl attpå trimmen i går og ikke helt i form kjenner jeg.Håper jeg ikke får det samme som sønnen her.
Vel, man får ta det som det kommer :)

Glad jeg ikke pakket ned alle vinterklærfor nå trengs det mer enn ei tynn jakke.Men snart er det vel skikkelig vår .

Tror jeg må lage noen gode cupcakes i dag.Som plaster på såret for at det er så grått;)
Hva skal du bruke dagen til?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.