06.10.2011

Rolig formiddag

I dag kjenner jeg det er litt bedring med ryggen.I det minste hittil i dag.
Tatt det rolig.Sett på God morgen Norge, satt inn et brett med enkle muffins i ovnen og puslet litt.Tør ikke ta i de store tak enda,og klarer ikke heller.Jeg "rekker fortsatt ikke ned" på nederst hylle:)

Når det gjelder å skrive her, må jeg ta litt og litt for jeg kan ikke sitte så lenge om gangen.
Men har hatt en grei formiddag.Skyldes sikkert mye at jeg fikk sovet litt bedre i natt.

Nå venter jeg besøk av en venninne,Tenkte servere Tomatsuppe m/egg.
Bruker Tomatsuppe med middelhavssmak fra Herbalife. Den er supergod.
Koselig med besøk når man er allikevel er hjemme.

Hvordan er din formiddag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.