18.10.2009

Søndag

Da er det Søndag igjen og jeg og minstemann er først oppe som vanlig.Men det er litt godt også.
Fyr på peisen, nykokt kaffe til mamma og te til Markus.
Han koser seg i sofaen med barnetv og Mamma kan skrive litt og sjekke mail.

I dag er det Tv-Aksjonen Care.
Jeg og min 11 år gamle datter skal være bøssebærere.En voksen og en yngre kvinne som bidrar for å hjelpe andre kvinner igang.
Håper vi får en grei rute der vi kan gå.
Er det flere der ute som skal ut med Bøsse i dag? Ønsker dere en God Tur:)

Men hva gjør man frem til kl15.00? Lage mer julekort kanskje.Begynte med i går kveld. Ikke noe spesielt å se på tv så da fant jeg frem saks, papir og panduroesken min istedenfor:)

Men først litt frokost.Havregrøt blir det i dag.HAVREGRØT på en søndag faktisk.Men det smaker godt synes jeg. Så får de andre spise hva de vil.Jenta på 11 finner som regel noe småtteri og forsvinner på rommet for å se litt tv og kose seg i fred og ro.Frøken på 16 er jo blitt til 4 i løpet av natta( venninner altså;) så de får vel lage egen frokost.
Jaja..dagen er i gang hører jeg. Folk begynner å romstere rundt omkring i huset. Vi er da faktisk hele 9 personer her i dag. Hjelp..stakkars kjøleskapet mitt. Glad jeg har oppvaskmaskin kan du si.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.