29.10.2009

En torsdagsmorgen

Ja da er det morgenstund igjen, og bra er nå det egentlig:).
Denne dagen og en til så er det atter helg. For noen betyr det helg uten barna, pappahelg, eller et par dager der du har tid til å gjøre noe ekstra sammen med ungene. Andre har kanskje store planer om å reise et sted eller får spennende besøk. Uansett hva du skal så ønkser jeg deg en god helg.
Uken min har vært innholdsrik. Tirsdag var jeg tilstede under en liten pressekonferanse. Greit å se hva som skjer der også. Onsdag møtte jeg en gjeng med flotte alenemammaer og deres barn. Altid like hyggelig å møte den gjengen. Vi snakket om holdninger ut mot unge mammaer kontra godt voksne mammaer. Mye interresant som kom frem der.
I går kveld var det Røde Kors Korpsmøte på Hamar. Hadde besøk fra politiet, narkotikaavdelingen. De hadde med hund og viste hvordan de jobber med den. Mye god informasjon for oss rødkledde når vi er ute i diverse oppdrag.
Det beste jeg for min del syntes politiet sa var" husk at dere skal behandle dem med respekt.De er også mennesker". Jippi. tenkte jeg da.Du har ikke mista fotfeste.Det er bra.
I dag er det atter jobb, og deretter siste samling med den trivelige gjengen som har gått på røykesluttkurs. Er spent på deres vegne på hvordan det går.To uker har gått siden jeg snakket med de. Da hadde tre av fire sluttet helt, og en hadde trappet ned betraktelig.
Nå tusler frk 11 rundt på kjøkkenet og har laget seg frokost og niste.Minsten har fått frokost servert i sofaen og titter litt på tv før han skal i barnehagen. Må jo kose seg litt når man kan.Eldstegutt er snart på vei og ut døren og frk 16 skal ha arbeidsdag hjemme.
Til slutt vil jeg takke for interessen for min artikkel "samarbeid om samvær" og de bidrag jeg hittil har fått.
Ønsker dere alle en fin torsdag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.