13.09.2009

Sorg etter Abort

Legger inn en link til mitt siste innlegg på mammanett.no.
Denne bloggen er ment å være et oppmunrende sted og ikke sted hvor vi setter fokus på sorg og fortvilelse. Men noen ganger skjer det ting i livet der man bør stoppe opp  og gi seg selv rom for reaksjoner og ettertanke.I det siste innlegget mitt på mammanett skriver jeg om sorg etter Abort.
En del av de jeg har snakket med  lurer på hvor normalt det er å sørge etter abort.Jeg mener de ikke finnes noen mal.Ta en titt på innlegget mitt og gjør deg noen tanker om det.
Selv om du kanskje ikke har opplevd dette selv så kan du en dag møte noen som trenger å snakke om nettopp en Abort.
http://mammanett.no/graviditet/sorg_etter_abort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.