30.06.2012

Forberede

Nå er ferien min igang:) godt , men samtidig litt rart.Hadde siste dag før ferie på jobben i går sammen med Kvinnegruppen på Hamar mottak.
Det blir rart å ikke se dem på 4 uker.Mange sterke, fine jenter/kvinner og herlige unger.
Har virkelig lært mye av dem og er veldig takknemlig for alt de deler.


I dag skal jeg pakke litt.Blir en ny tur til København. Sist var det med 25 kolleger, denne gang blir det med mann, barn og venner.
En liten tur over vannet for å sjekke ut Tivoliet.Sikker mange av dere som har vært der.
Noen tips??


Så skal jeg til Byggmakker for å handle inn til fornyelse i heimen. Fikk et gavekort av min datter i går.Stas.Hun syntes det var på tide at mor fikk det som hun ville :)
Endelig skal det bli lyse vegger i stua og gangen.Så da blir det å forberede det litt også, og som seg hør og bør så må man vel da se etter litt nytt interiør;) bittelitt i det minste.


Ha en fin lørdag formiddag


3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se hvordan det blir å hjelper jærne til om dere måtte trenge hjelp til noe;))) ses i morgen;)))

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en super duper fin ferie! :)

    Jeg har faktisk ikke vært i København, men hører mye
    fint om det så kunne godt tenkt meg å fått til en tur snart.

    Kos dere masse! :)

    Klem/Camilla

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.