28.05.2012

Stop 24

Har noen av dere prøvd Stop 24?




Jeg og noen av mine bekjente har testet ut litt av det og jeg kommer til å fortsette med disse produktene.


Som sykepleier har jeg undret meg på hvordan den kan ha den effekten den har, men er fornøyd med å slippe svettetokter på natt som gjør at man må opp for å dusje/vaske seg, bytte på senga og deretter prøve å sove videre.Ingen god nattesøvn av sånt.


Å svette er en naturlig prosess i kroppen, men noen kan ha så store plager at det hemmer de i ulike situasjoner.
Ved å bruke Stop 24 kremen, sprayen eller roll on kan du redusere plagene.

Jeg har tatt det i bruk daglig og har det som fast følge også i treningsbagen.


info fra nettsiden til Stop 24:

STOP 24-serien

Om serien:Antiperspirant-serie STOP 24® antiperspirant-serie består av Roll-on, Spray, Krem og Fotkrem. STOP 24® hindrer sjenerende svette og sterk svettelukt.
Det aktive virkestoffet i STOP 24® er en unik kombinasjon av aluminiumssalter som er mikronisert for å trenge lettere inn i huden. Virkestoffet i STOP 24® demper svettekjertlenes aktivitet lokalt. Når svettekjertlenes aktivitet blir dempet et sted på kroppen, vil svetten ledes ut gjennom svettekjertler andre steder på kroppen. Den totale svettemengden vil reduseres, men man vil fremdeles svette ved fysisk aktivitet.
STOP 24® er luktfri, og vil derfor ikke komme i konflikt med bruk av andre parfymerte produkter.



4 kommentarer:

  1. Denne har jeg testet ut i en kampanje å jeg var knallfornøyd de første dagene, men etter noen dager ble effekten svekket litt hos meg. Aner ikke hva jeg gjør galt eller at det rett og slett ikke funker helt på meg etter at kroppen har fått det på seg litt. Men den effekten de første dagene den var helt utrolig, ingen svettelukt og veldig begrenset med svette. Jeg trodde ikke selv at det skulle gå så bra, men det gjorde det. Jeg anbefaler det videre selv om det ble svekket, å jeg prøver stadig å gir meg ikke! :-D

    SvarSlett
  2. SV: Tusen takk Bente <3 Håper du har hatt en fin helg <3

    SvarSlett
  3. Du burde profilere bloggen din på ostlendingen.no. Legg inn din blogg her; http://lokaleblogger.ostlendingen.no. Det hadde vi satt svært stor pris på og det vil generere mer trafikk til din blogg også.
    Mvh Nett -og utviklingsredaktør, Jan Morten Frengstad

    SvarSlett
  4. Tusentusen takk for dette tipset;)har faktisk blitt ein ny verden for meg dette.....kan brukt mine fine kjoler utan svetteringar og alle mine kjoler med er er som eg aldri har Tora p ha på meg av den grunn....

    Takk takk

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.