02.09.2011

Fredag

Da er man ved ukas siste arbeidsdag igjen.Ukene raser avsted og vi er inne i september allerede.
Ungene er godt igang med skolene og på jobben startet vi snart med nye kurs og grupper.

Godt å være i siget, igang med hverdagen.
Ble nesten litt uvant i dag tidlig å ikke pakke med seg gymbagen.Har vært flink jente nå synes jeg og trent 4 ganger  denne uka.Trente 4 ganger forrige uke også.
Satser på 5 denne uka da jeg har lyst til å legge inn en tur på lørdag.

Må bare passe meg for å ikke bli overivrig :) og gå på en smell.Men det er så godt å røre på seg.

På søndag blir det tur til Hunderfossen sammen med naboen.Du kan tro minsten min og gutten deres gleder seg stort.Mye å se på og aktivisere seg med.Håper på pent vær så vi kan grille og kose oss.

Hva skal du i helgen?                                                                                            

4 kommentarer:

  1. Ha en fiin helg:) Hunderfossen er så koselig for de minste.

    SvarSlett
  2. ps: treningsinnsatsen skal du ja ros for.. Burke virkelig komme i gang igjen jeg også.
    Kjempe flink er du.

    SvarSlett
  3. God helg :D

    Flink du er å trener!

    SvarSlett
  4. Rolig helg i heimen.. Dyrego dagene en tur eneste.. La en link inn til din blogg :)
    Kos dere på Hunderfossen, vi var der ikke mindre enn 2 ganger i sommer...

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.