06.09.2009

Nå har jeg lagt inn massevis av linker til mine artikler og div.forum der jeg er gruppeleder.Må prøve å rydde litt her etterhvert og lage det mer oversiktlig for dere. Hørte en trivelig fugl som sang noe om litt bistand:)Det blir bra.
Nybegynner på Blogg i tillegg til en heim invadert av omgangssyke er litt av en kombinasjon. Vel så har jeg da litt å skrive om:).Føler meg veldig som damen jeg har limt inn under her.Kaffekoppen i hånden tidlig på morgenkvisten, klar for dagens utfordringer og gleder ved det å være 4 barns mor, ektefelle og med en overaktiv hjerne. Godt jeg har mange gode venner og bekjente jeg kan plage med mine ideer og rare tanker. En god nabo og venn bare lo da jeg fortalte om mitt påfunn av å lage Blogg. " Jeg synes jeg ser deg" sa hun.Kjenner meg godt tydeligvis:)
Håper jeg etterhvert kan bidra til at unge mammaer, både single og ikke single, kan finne litt støtte og bistand i en travel hverdag. Som jeg skrev før under "hvem er jeg" så er jeg ikke et supermenneske, bare et helt vanlig medmenneske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.