13.08.2011

Sen fredag i Trondheim


Koser meg på hotellet,Rica Nidelven, og skal snart stupe i seng.Ble en lang tur med mange stopp i dag.
Men veldig godt å ikke stresse.

Har inlosjert "guttongen" på hybel.Vært på Ikea Leangen og handlet for litt mer enn planlagt, men men.
Det var mye fint å se.Måtte minne meg selv på at jeg skal Ikea i Oslo snart også.Har et par jenter hjemme som sikkert vil handle litt.Og kanskje kan jeg spandere noe på meg selv da:)

Nå må vi vel ta natta her skal vi klare å gjøre oss litt kjent i Byen i morgen.
Eller jeg burde vel vente på mannen som desperat leter etter parkeringsplass ute her.
Skulle kjøre studenten vår til hybelen igjen, og dermed var alle parkeringsplasser ved hotellet opptatt.Artig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.