27.08.2011

Hvilende nattevakt

Ikke når/hvor som helst man kan sitter ved pc`n når man jobber nattevakt.Men i kveld/natt kan jeg det.Har hvilende nattevakt.Og så lenge det ikke er behov for min hjelp så gjør egentlig som jeg vil bare jeg er her og er  tilgjengelig.
Er ikke den som stuper i seng så tidlig en lørdag, så de som har vanlig nattevakt får selskap en stund.Dessuten er det veldig geit å bli kjent med de andre som jobber her.I min daglige jobb så er jeg for det meste alene.Da er det kjekt å være et sted innimellom hvor man har kolleger rundt seg.

Noe søvn blir det nok i natt for dagens trimøkt var tøff , men veldig bra.Kondisen er ikke på sitt beste etter ferien så en time Body Step kjentes.Bra time med en flink instruktør.

I morgen blir det rolig søndag tenker jeg.Minsten skal i bursdag og jentene finner da som regel på noe å sysle med.
Er vel snart for søndager kan tas ibruk til å lage ting og tang. Det er jo høsttid og da finner man mye fine farger ute.Dessuten så fyller jeg vel opp Panduroesken min og lager gaver. Fint å bruke regnværsdager til det.
Har dessuten meldt meg inn i bakeklubben til Cacas så det blir nok en del baking utover høsten også.
Blir nok ikke kjedelig og lite å finne på nå heller:)

God natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.