17.03.2012

Plan fadder

Da har jeg blitt Plan fadder og det føles godt.Har tenkt på dette lenge og det var på tide at jeg gjorde alvor av det.
Skal du også? http://www.plan-norge.no/bli-fadder

De 250 kronene utgjør faktisk en del for meg og min familie også, for rike er vi ikke.Men for et barn som ikke har noe betyr de 250 kronene mye mye mer.
Dessuten tror jeg det kan være viktig lærdom for mine barn å vite at mamma er fadder og få følge med på hva pengene våre kan gjøre av endring for andre som ikke har det så godt som vi har det.

Jeg kan ikke hjelpe alle,  men kan jeg hjelpe ET barn til et verdig liv så er jeg glad for det.
Det er smertefullt å se hvordan dise fattige barna har det.Mat laget i sølevann, sykdom uten å ha penger til medisiner, barn som må ta vare på andre barn( søsken). Hjerteskjærende men virkelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.