22.03.2012

Jippi, vant fotokonkurranse :)

En kjempekoselig nyhet lyste mot meg på min facebookside i dag.Jeg vant fotokonkurransen med Tema Sunnhet på Bloggen til Nina Bakke.
Vant med dette bilde:
Christopher er mitt eldste tantebarn av  tre :) Han er blitt litt større siden dette bildet ble tatt , men fortsatt en skikkelig friskus som elsker sunn mat og er aktiv som bare det.Og han vet han er en kjekkas;)

En venninne av meg sa til ham -du var jammen en kjekk liten kar.Han svarte-Ja det er jeg.Ferdig med det :)

6 kommentarer:

  1. Så gøy! Gratulerer :) Han var jo bare utrolig skjønn da :)

    SvarSlett
  2. Oi! Gratulerer så mye, så gøy å vinne og for en kjekk liten gutt :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med seier!

    En fantastisk gutt du vant med.

    SvarSlett
  4. det var en kjempefint bilde du vant med! :)

    SvarSlett
  5. Gratulere :) Så kjempefint bilde! :)

    Ønsker deg ein fin kveld :)

    Godklem

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.