31.12.2011

Nytt År og Nye muligheter


Så har vi kommet til ende på dette året også.Det er rart å tenke på hvor fort det har gått.
Men med nytt år kommer nye muligheter.Det gjelder bare å ta tak i dem og og ta gode valg for seg selv og sine.Ikke like enkelt alltid,men det er lov å be om støtte hvis det trengs.

For min del betyr dette nye året mye nytt og ny frihet.Et menneske som i mange år usatte meg for vold og vanskelige prøvelser er nå borte for godt.Grusomt at et dødsfall skal bety frihet for andre.Men slik er det faktisk.
Var ikke i nærheten av dette menneske på 15-16 år men frykten for å møte på var der hele tiden og satte en stopper for hvor jeg kunne dra her i landet.Nå kan jeg dra hvor jeg vil i full frihet!!

Sender på denne dagen varme tanker til de som mistet sine på Utøya og i Olso 22 juli.
Og til de som var der men reddet livet ønsker jeg alt godt videre i livet og håper det nye året gir energi og mye glede.

Her i heimen blir vi 12 til bords i kveld. Hyggelig å kunne entre det nye året sammen med familie og gode venner .
Maten står å godgjør seg litt før den snart skal settes i ovnen.Kalkun såklart.
Til dessert tror jeg det skal være noe for enhver smak,riskrem,is og karamellpudding.



Tror dompappen mannen fikk til jul trenger en hvil snart ;)Litt lang i øya liksom.Men søt da <3


Nye bilder fikk vi også til jul :)


Min gamnle nisse hilser til dere fra innsiden av vitrineskapet.

Ønsker alle bloggere,lesere og alle andre et Godt Nytt ÅR <3

1 kommentar:

  1. SV: Høres ut som en fin start på 2012 Bente :) Godt nyttår :D

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.