04.10.2011

Skildpaddefart


Ja speeden på denne dame er ikke så høy om dagen,men jeg har sikkert godt av å MÅTTE justere litt ned.
Med en rygg som protesterer i hytt og pine så er det ikke enkelt å skulle gjøre noe forsøk på husarbeid.
Det er vel heller ikke meningen kanskje.
Men som mammer og damer flest så trives man best når man kan holde på med noe.

Så nå har skildpadden prøvd å rydde litt i kjøleskapet.Dvs mannen må ta en sjau på nederste hylle for jeg "rakk ikke ned " i dag :)

Nå skal jeg gjøre det jeg kunne tenke meg hver dag når jeg må dra på jobb.Nemlig finne en stor kopp te, og se på God Morgen Norge.
Og det enten jeg må ta det stående eller klarer å lage meg en brukbar sitteplas med puter i sofaen:)

Ha en fin og aller helst frisk dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.